- BOZOK AKADEMİ
- -
- KATEGORİLER
- -
- YÖNETİM VE EKONOMİ
- -
- Sosyal Medya Pazarlaması
Sosyal Medya Pazarlaması
Dersin Amacı
Dijital çağın en önemli aktörü olan sosyal medyanın kullanım alanlarından birini de ticari faaliyetler oluşturmaktadır. Sosyal medya ile pazarlama kavramının alışveriş sürecinin tarafları açısından iyi değerlendirilmesi, dijital hedef kitleye ulaşmak ve beklentilerini karşılamak noktasında önemli avantajlar sunmaktadır. Girişimcilik ekosisteminin önemli bir parçası haline gelen sosyal medya, iletişim, etkileşim, alışveriş alanlarında kullanıcılarına yeni kapılar aralamaktadır. Bu nedenle sosyal medya kanallarının bilinmesi, hangi amaçlar için kullanılacağı, faydaları ve sakıncalı alanlarının neler olduğunun belirlenmesi önem arz etmektedir. Bu dersin amacı, bireysel ve kurumsal hedefler açısından sosyal medyanın pazarlama yönünü ortaya koymak ve kullanıcılar için doğru yönetilme süreci hakkında bilgiler sunmaktır.
Ders, dijital pazarlama ve sosyal medya pazarlaması, sosyal medya kanalları ve özellikleri, kullanıcıların özellikleri, sosyal medya pazarlama süreci, influencer pazarlama, sosyal müşteri ilişkileri yönetimi konularında bilgi vermeyi amaçlamaktadır.
Dersin Öğrenme Çıktıları
Ders sonunda katılımcılar;
-
Sosyal medya pazarlamasının ne olduğunu öğrenmek
-
Sosyal medya pazarlamasının amaçlarını öğrenmek
-
Sosyal medya pazarlamasında sürecin nasıl ilerlediğini öğrenmek
-
Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin ne anlama geldiğini öğrenmek
Dersin Hedef Kitlesi
Sosyal medya kullanıcıları